Jak wybrać telefon do biura?

Jak wybrać telefon do biura?

Nie można sobie wyobrazić, aby w nowoczesnym biurze zabrakło telefonu. Dlatego tak ważny jest jego wybór. Jaki telefon do biura wybrać – bezprzewodowy czy z kablem? Na jakie parametry zwrócić szczególną uwagę? Jakie funkcje powinien posiadać stacjonarny telefon oraz jaki smartfon będzie najlepszy w pracy? Poznaj wymiary i parametry sprzętu biurowego. Dowiedz się, jak wybrać urządzenie telefoniczne.

Jaki telefon wybrać: bezprzewodowy czy na kablu?

Jak się okazuje, droższe są modele bezprzewodowe. Różnica wynosi około 100 złotych. Wciąż jednak są tańsze od telefonów komórkowych. Telefon bezprzewodowy jest wygodniejszy – pozwala się swobodnie przemieszczać. Z kolei modele przewodowe telefonów do biura posiadają widoczne klawisze oraz czytelny wyświetlacz. Telefon przewodowy, czyli sznurowy podłączany jest do gniazdka telefonicznej linii. Dzięki temu nie trzeba podłączać telefonu do sieci elektrycznej. W ten sposób można oszczędzić prąd, a także pozwolić na działanie sprzętu podczas awarii zasilania.

Jakie funkcje powinien spełniać służbowy telefon?

Aparat telefoniczny stacjonarny powinien mieć podstawowe funkcje takie jak:

  • powtórzenie numeru – przydatne przy telefonach bezprzewodowych, które się rozładowały
  • wyciszenie mikrofonu – gdy na przykład potrzebna będzie konsultacja z pracownikami w celu odpowiedzi na pytanie osoby po drugiej stronie słuchawki
  • przekierowanie rozmowy – w przypadku pomyłki
  • automatyczna sekretarka
  • książka telefoniczna

Oprócz tego możliwe jest wybieranie tonowe, nagrywanie rozmowy czy wysyłanie smsów. Należy się jednak liczyć ze zwiększonym kosztem.

Wymiary i inne parametry

Telefony stacjonarne powinny się cechować wielkością, która pasuje do miejsca, gdzie się będą znajdować. Zazwyczaj znajdują się na biurku lub są zawieszone na ścianie. Lepiej jednak wybrać telefon ze stacją ładującą, która zajmuje mało przestrzeni. Dla starszych osób sprawdzą się modele telefonu domowego z większym ekranem i wyraźnymi przyciskami. W biurze jednak lepsze są modele bezprzewodowe. Przed zakupem warto pomyśleć, gdzie nowe urządzenie będzie się znajdowało.

Jaki smartfon do pracy najlepiej wybrać?

Zamiast telefonu stacjonarnego można pomyśleć o służbowej komórce. Powinna być solidna, wytrzymała, niezawodna, a przy tym wyróżniać się ciekawym designem i funkcjonalnością. Na wybór wpływa budżet oraz wymagania. Warto pomyśleć o dodatkowej karcie, która pozwala na oddzielenie pracy od życia prywatnego. Po godzinach wystarczy zamienić karty. Poza tym warto zwrócić uwagę na oprogramowanie. Dodatkowo telefon komórkowy do biura powinien się cechować dużym i czytelnym ekranem, a także możliwością współpracy z innymi urządzeniami na przykład wi-fi czy synchronizacji danych. Wybór telefonu do biura to poważna sprawa. Warto wziąć pod uwagę powyższe wskazówki i zdecydować się na najlepszy model.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.